Fynd gryta

And im back! 
Fyfabian vad det satt bra med mat i kistan, var så himla hungrig. 
Det vart hemmagjord potatisgratäng med laxburgare och fisksås. Alltså det var så gott!
Tänkte mest berätta det, köpte färdiga frysta laxburgare som faktiskt var riktigt goda, sen gjorde jag en riktigt grym potatisgratäng som fick stå & puttra med lock i ugnen på 150 grader i ca 1 timme. 
 
Nu ska jag snart klappa igen för kvällen och gå & lägga mig då jag börjar känna mig lite sömning och ska försöka mig på att gå och lägga mig tidigare på kvällarna som jag sa igår. Men vi ses imorgon! 
 
(fick användning av mitt fina kockums fynd också!)
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.