Glutenintolerans

Godmorgon! 
Ja nu är det såhär tidigt igen, klockan är kvart i 6 på morgonen och jag sitter på jobbet! 
Hörrni, jag börjar tro att jag är glutenintolerant!  
Jag får så fruktansvärt ont i magen ibland, som magknip, sedan kan jag bara vakna på nätterna och kräkas om jag ätit galet dagen innan! 
Så jag tänkte att jag ska försöka ringa en vårdcentral här i veckan och boka tid för en undersökning. 
Eller så är det bara min IBS som spökar till det ibland.  
Nej nu ska jag äta upp min banan och kila ner och jobba lite. 
 
Ikväll tänkte jag bara sitta hemma och kolla på melodifestivalen och bara ta det allmänt lugnt! 
 
 
Peace peps! 
 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.