Gymaholic

Äntligen har jag funnit den där ro n när jag går till gymmet. 
Känner mig hemma och det känns som jag vill utmana mig själv hela tiden, huvudet stiger sakta men säkert uppåt! 
Jag är dock långt ifrån mina mål men jag är iallafall på väg. Det är huvudsaken. 
 
Som sagt nu har jag varit på gymmet och det vart ett rygg, armar pass. 
Skulle skriva lite igår när jag kom hem från jobbet men jag fastnade i hissen och fick istället stå där. 
Haha men det löste sig, kom ut ganska snabbt. 
Men nu är man ju konstant rädd för den där hissen istället. 
 
Sitter nu här med min kopp kaffe och ska strax rasta vaffen igen och sedan åka på en liten lunch dejt med en saknad tjej! Så det ska bli trevligt.  Är så hungrig. Haha spar mig till lunchen. 
Käkade dock ett par finncrisp med ost å gurka för att mätta lite granna. 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.