Linslusen alltid med

God förmiddag, här sitter jag, med datorn i högsta hugg och kaffe koppen i den andra, Vaffen och jag har precis varit på en promenad och nu ätit lite frukost.
Det vart Yoghurt kvarg med lite crunch och färska jordgubbar och en avokado.
Nu ska jag fixa lite på datorn sedan ska jag bege mig till gymmet och träna lite mage och rygg! 
Budade precis hem ett par muggar från kockums emalj serien imorse med, nu längtar jag efter att dom kommer hem till mig. 
 
Har en ledig dag idag och jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på, men ska iallafall ut på en långpromenad sedan med grannen och vaffarna då det är så fint väder, så det måste man ju ta vara på! 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.