sjukstuga på ingång

God förmiddag! Tanken var pigg och glad kliva upp och sedan bege mig till gymmet, men så var inte fallet. 
Varit lite krasslig i halsen ett par dagar, och kände imorse att jag vakna med ont i halsen och snorig. 
Så tänkte tar en lång promenad och sedan rullar till gymmet, då kanske jag har vaknat till liv. 
Men här sitter jag nu i soffan under filten med huvudvärk, kliande hals och snorig så jag hoppar gymmet och bäddar ner mig i soffan och dricker ett kopp te och försöker baka lite godis istället. 
 
Har inte tid att bli sjuk nu. Jag vill inte, när jag äntligen har kommit igång, så nu ska jag försöka vila upp mig lite och sedan ta en lång dusch och ta hand om mig själv och se hur jag mår sen. 
Vi hörs senare. 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.