tomatsoppa med lantbröd

Ja nu ligger jag i soffan med matkoma, haha illa. 
Var till gymmet och körde som sagt kondition och ben, sen var jag till elgiganten och kollade in datorn vi hade kikat på så är lite sugen, men vet inte vad jag ska göra? Ska jag köpa den eller ska jag stå ut med denna datorn ett tag till och invänta mellandagsrean? Behöver ju egentligen spara pengar och lägga dom på bilen just nu inför sommaren. 
Jag tror det får bli så. 
 
Sedan vart det en liten promenad med vaffen och hämta ut lite paket, och köpte kaffe, så snart ska jag ta en kopp. Har inte druckit kaffe på 2 dagar, känner mig lite sugen nu faktiskt. 
 
Nu har jag ätit tomatsoppa och så skulle jag ha en liten brödbit till tänkte jag, för att jag vart så sugen.
Så hade dom nybakade lantbröd så jag köpte en limpa och Josefine åt 6 skivor bröd?! Whut? Sjukt gott. Det var länge sen. Haha 
Så blir att ligga på soffan och kika på halvåtta hos mig repriser och kolla datorn lite. 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.