Viking i blodet.

Jag tog mig en titt i svärföräldrarnas lador när jag var där ute idag, för dom sa att dom trodde dom hade en tratt från kockum, så ja där skulle jag kika.
Kommer in i första boden och ser direkt 5 stycken kockums kärl samt en hink och en tratt. Haha så nu har jag fått med mig lite granna hem, som står alldeles utmärkt här hemma. 
 
Nu har vi lagat lite mat och ätit lite frukt och ska strax hoppa i säng, imorgon ska jag berätta för min PT att jag anmält mig till Tough Viking, han kommer smälla av och jag kommer få känna av det efter morgondagens pass kan jag gissa. 
 
Men jag är taggad och livrädd, men det kommer bli kul och en upplevelse! 
 
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.