Äckligt

Jag dör! Fyfan!
Det kliar i hela skallen och på kroppen och jag vill bara gråta! Jag köpte mig ett nytt pannband ifrån xxl igår i märket barts! Och idag hade jag på mig det för första gången och inget konstigt med det, tills jag nyss skulle ta på mig det igen och känner att det är nått som prasslar i det, så jag bestämmer mig för att klippa upp den och vad ramlar då ur? Jo en skalbagge i storleken som min finger spets. Åh fyfan! Jag ville kräkas och det kliar överallt. Så jävla äckligt! Så nu sitter jag här å inser att jag kommer inte åka till gymmet för jag vart helt knäckt och ska hoppa in i duschen för att duscha ordentligt sen ska jag träna lite hemma istället. 
Varning för äckliga bilder..
 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.