Shopaholics

Goddagens! 
Igår efter jobbet så kom hjärtat med ideén att vi skulle äta Sushi, så vi åkte till Sushiofsweden och åt där, sedan åkte vi till Gränby för att kolla efter en ny bh till mig. Höhö 
Det värsta var att jag tror sambon tyckte det var roligare än vad jag tycker att det är, hittade iallafall tillslut 3 stycken som jag fick av han, vilken kille! Sedan köpte jag ett par nya träningsbyxor med. Lovely. 
Så varning för lite fett chock när jag visar er bilder.. 
Jag hade iallafall gått ner några hekton till nu, men det är långt kvar, men även ganska långt kvar tills jag ska vara i mål men jag känner att det är dags att lägga i en växel till nu! 
 
(Jag var kär i denna svart/beiga)
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.