Underskattad styrka

Jag tror jag underskattar mig själv oftast! 
Jag tror inte på mig själv och jag klankar ner på mig, men jag känner att det börjar bli dags att tro på mig själv och förstå att jag orkar så mycket mer än vad jag tror! 
Jag är stark både fysiskt och psykiskt! 
Idag slog jag PB igen, jag fortsätter slå PB varje vecka på gymmet. 
Idag tog jag 75 kg i benböj det är ca 20 kg mer än förra veckan! Och jag känner att jag växer tillsammans med mina muskler! 
Men just nu ligger jag utslagen i soffan och ska strax ta tag i dagen och gå ut med hunden och sedan runt på lite ärenden!  
 
" Tro på er själva, för om inte ni tror på er, vem ska då tro på er? " 
 
Peace peps!
 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.