2 dagars.

Ja den här helgen köpte lisa och jag en dunk. och kan ju börja med att säga att den kommer ju räcka några månader.
Hahah men men det är bra kul det med. :P Vi började smaka lite smått på den i fredags. klappfulla båda två ;) Så tänkte vi tare lite lugnare på lördagen. men Lisa blev klappfull igen och jag lite lagom:P
Iaf var i vibo. taggade med Lisa och Alexandra, kulkul :)
Sen åkte en stund kom tillbaka så var den där skumma sepe gubben som lisa och jag vill sänka där.
Dum i huvudet. totalt pantad men tillslut gick han efter att ha förstört kvällen, men det hindra inte grabbarna. följde med dom på äventyr, Stenar i vägen, punka, rally, springa skogen, äta, skrika. och bete sig ^^
Men det var roligt det med, tillslut kom vi till walle och där somna alla typ bums! .

Så nu kan man säga att jag är rätt sliten. kom hem fyra ungefär. sen vakna tio..


Men idag vet jag inte vad jag ska hitta på hör av er : ) !

Robin Jansson <3





Klappfull va ordet. HAHA. Dunkens fel ! (A)

2008-04-07 - 23:14:29








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.