Helt förstörd

Godmorgon! Jag är fortfarande förstörd från helgens bravader, inte nog att man festa ganska hårt, vi jobbade sjukt hårt, å i den ljud nivån så är man alldeles slut, jag känner mig helt matt,  ont i halsen, huvudet och sjukt trött och inte nog med det så har jag känt mig ganska psykiskt dålig ett par veckor, men jag hoppas att solen tittar fram och att det blir att inviga grillen ihelgen så kanske livet börjar smyga sig tillbaka igen! 
 
Just nu ligger jag och hunden kvar i sängen och orkar inte röra oss, snart sk vi väl försöka röra oss utåt! 
 
Fick iallafall hem mina snabba led skor igår, med massa olika färger och inställningar, så det var ju lite roligt. Som barn på nytt igen! Haha 
 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.