Crep protection

Har ni hört talas om Crep protection? 
Världens kanske bästa uppfinning, jag sprayar min skor med det, men du kan änvända det till nästan allting, Jag hörde talas om det via Sirpierre, en man med alldeles för mycket skor, ärlighet och scandinaviens största bilblogg.
Han är främst känd som bilmänniska samt även för sin lilla sko samling, så du som kille som gillar bilar, skor och klockor in och läs hans blogg: 
 
http://www.sirpierre.se/
 
Tillbaka till produkten, jag som sagt har bara använt det på skor hittills men jag funderar på att köpa mig en skinnjacka och då kommer den få användas på den med, du sprayar två lagar och sen kommer du se ett fantiskt jobb den gör, smutsen bara rinner av, och är det nått som skulle fastna så är det bara att spola av det under kranen. 
 
 
 
 https://youtu.be/oGEobIVwBw8
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.