Solen gör mig starkare

Ja hörrni här sitter jag på takterassen på jobbet och njuter av kvällssolen innan det är dags att jobba igen.
Var och gjorde mina naglar igår, och jag vart super nöjd, men jag är inte van vid såna långa ena, så imorse hade jag redan brutit av en, men den är ihoplappad av mig igen, haha. 
Så jag har lite svårt att knappa på mobilen, trycker på alla knappar nu. 
 
Imorse vart det en promenad i solen med min lilla fyrbenta favorit och sedan ett pass med pt:n. 
Sen har jag ringt lite ärenden och donat lite sedan vart det jobb 15-22. Så har några timmar kvar innan jag får hem och sova och vara tillbaka på jobbet igen till 6 imorgon bitti. Taggad! 
 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.