Het tomatsoppa med majstortillas

Mumma kan jag bara säga, jag gjorde nyss lunch, och jag känner att jag kommer tillbaka, sakta men säkert.
Det vart en het tomatsoppa gjord på tomater, chili,ingefära, kokosmjölk och vatten å kryddor. Vart kanon, sen gjorde jag även glutenfria majstortillas till. Som jag tänkte prova frysa in så jag har lite till tacokväll och annat! Då jag har bestämt mig för att stå över gluten ett tag! 
Dem var verkligen super enkla! Majsmjöl, vatten, fiberduk,  salt & maizena. Sedan bara steka i stekpannan! Nu ska jag snart ut med vaffen igen sedan blir det jobb 15-22. 
 
 
Peace peps! 








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.