Hummus med ajvar

Ja hej! Jag vet, jag har tappat lite för att skriva på mobilen men ska försöka skärpa mig! 
Idag kickade jag igång veckan med ett super pass med PT:n
Han kom med en kortlek och jag trodde han hade tappat det helt! Haha, 
Så nu har jag använt en kortlek på alla dessa sätt tror jag, hahah fyllespel, klädpoker, kortspel, trolleri och nu även ett tungt puls pass! Hahaha
Det var roligt men jobbigt, sedan har jag tagit en välbehövlig dusch och nu sitter jag och gottar mig med hemmagjord hummus med vitlök och ajvar och majs tortillas till! Haha vilken middag! 
 
Har även försökt foliera lite fälg kåpor till svärfars camaro, men det gick inte så super bra då det inte ville fästa ordentligt! 
Vi har pysslat hela helgen med hans bil och hans födelsedag då han fyllde 60 i lördags och var utomlands och kom hem inatt till massa överraskningar och en fin bil! 
 
 
(Nu är bilen ute, sommarhjulen på och toningen både på lyktor & framrutor borttagna, snart redo för besiktning)
 
Peace peps!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.