Godis

Asså, kolla på tv nyss. och så snacka dom om skräpmat, godis och läsk och socker och allt. och vilka syntomer man får av det. eller vad man säger. och allt stämmer in på mig läskigt. borde kanske bli nyttigare. och så låg jag och åt godis och jag känner själv att jag inte mår bra när jag äter det. för så fort jag trycker i mig en godis bit får jag ont i magen :/ inte bra det. :P men men ska lära mig : D

Och en sak till. Jag hatar att vänta! , tider , besked, folk som ska ringa, bussar. allt som har att man ska vänta på :P det är äckligt jobbigt!

Sen var jag tvungen att stanna hemma fast jag egentligen skulle vara med Emma och det kändes inge bra.för det kommer alltid hinder för mig när vi bestämt . :/ Hoppas hon inte är allt för besviken. Saknar Emma enormt! <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.