Grilla

Efter jag varit i tierp kom jag hem var hemma en stund sen åkte jag till Tierp med Mamma och Daniel igen! .Satt och åt glass med mamma medans daniel var hos tandläkaren.. sen satt man där och vänta på han tog en timme ju.  sen åkte vi och handla mat och sen ner till ICA jag prata med Thomas. börjar jobba imorn 9.00 så kan ju besöka mig. sitter i kassan :D
Sen när kafeterian öppnar hoppas jag att jag flyttas dit :D ..tänker ju inte sitta inne på ica hela sommaren!
nejnejnej :P

Men iaf. nu har jag grilla med familjen och tims kompis.. sen ska jag nog till älskling om Tim ville skjutsa mig :) skulle vara väldigt bra . (:

Imorn åker Lisa till PRAG, det är ju typ långt bort. Hejdå lisa hoppas du har det bra :)
kommer ju tillbaka på måndag men iaf . sen träffar jag henne kanske på tisdag annars på ondag :D ...


Neej nu ska jag kamma till mig ;)








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.