Noppring

Jaa igår var väl inte så kul. vilken idiot, men iaf, sluta hemma hos Robin med han och Lisa, vi svina i köket lite och sen vänta vi på Rickard, men han kom aldrig så vi gick och la oss. somna bums :P


Idag har jag kolla på robin som fixa sin cross ^^ hahah och lärt mig lite saker. som jag har glömt bort ^^
Sen åkte jag hem möttes av malou. färgade hennes hår. lila under och rött över kommer bild sen:)
Sen sitter Malou och noppar Yannices ögonbryn :P hihi väldigt roligt(:




Jag älskar dig Robin <3

jag gillar din header =)

2008-04-12 - 13:46:34

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-04-12 - 13:48:23

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det gött!

2008-04-12 - 13:48:53

verkar som du haft en toppendag=)

2008-04-12 - 14:16:22

Erhm... Bilderna från själva processen och vattnet som var så fint kan du iaf inte lägga upp tyvärr.. råkade radera dom på tåget in till stan.. =P Men du kan juh iaf kanske ta lite fina bra bilder med "lillen" som kan justera lite bättre i PS.. =P hehe..

2008-04-13 - 17:35:41








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.