Vakna

Idag vakna jag bredvid älskling :) alltid lika skönt, men jobbigt att gå upp (:. Men iaf. han kämpa med att få upp mig. lika bra det. sen åkte vi till skolan jag skulle ju dit och göra val, men det var kl 11 och vi kom dit 9 så jag tog en promenad till sjukhuset skulle hälsa på Alex och Heidi men ingen svara dom var upptagna i köket :P
så gick till tandläkaren och boka tid :)  19 Maj 14.20

Sen till syven och gjorde mitt val lite tidigare :) Sen åkte jag hem och ska träna lite. sen efter 14.00 ska jag prata med Thomas och Jobbet, lite nervös faktis :P
Men hoppas det går bra :)

Nu ska jag träna sen ducha. bye !




Jag älskar dig obeskrivligt mkt hun! <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.