nittondeitolfte

Jag åkte in till stan med älskling, Carro & Adde det var trevligt. fast jag var allmänt tråkig. sa typ ingenting och var inte på humör. förlåt. :P men jag var trött och tänkte lite på mina ekonomiska problem. men men det löser sig alltid. får bara inte vara så jävla negativ!.
Vi var först till elgiganten och lämna in Carros telefon sen vidare till Lelles och köpte en grej till robins cross.( kommer dock inte ihåg vad det hette) sen till gränby där Carro och jag traska och köpte julklappar till mina bröder och Robin och Adde till mig (a) väldigt nyfiken :P Sen åkte vi till dragon palace och åt kina buffé mumsigt.
så nu kan man säga att jag är helt pank. det var inte meningen vart lite dyrare än vad jag trodde fast jag fick pengar av mamma :P... Sen åkte vi till fyrishov och titta på storvreta-Täby. det var gratis så dom ville titta vi fick ståplats och det var varmt och mkt folk. och det var lite överdrivet men det var skoj. (:
Jag hejade dock på Täby tyckte dom var bättre. dom vann dessutom med 4-1 ^^ sen åkte vi hem , Jag och robin duschade och mös sen somna vi :)








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.