tjugoandraitolfte

Nu sitter jag här, Inget annat för mig. men iaf Carro ringde nyss kommer snart över och kollar film med mig i mitt städade rum ! (not) borde göra något åt det imorn. Det blir mkt att göra imorn så vet inte om jag kommer hinna skriva :P men iaf Jag och min störste bror Daniel ska baka, göra julskinkan, åka till tierp, handla, tvätta och jag ska städa (: hihi massor.
Sen kommer ju såklart älskling hem :D ...... yeeh.
Just nu sitter jag och tittar på signe och funderar om jag är lite taskig. hon har sin div tröja på sig som hon hatar, (dock har hon bara haft den tre gånger på sig, för jag gillar inte när man klär sina djur jag tyckte bara den var kul och passade henne (: )
Men nu ska jag städa undan lite på rummet så Carro inte dör när hon kommer in :P

Hejdå








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.