tjugoandraitolfte

Godmorgon! eller ja jag gick upp nio ganska precis . Emma hade skicka inatt om jag hade hämta hennes klocka. så jag försökte få tag på jonatan så traska jag dit och hämta hennes klocka och han tvinga på mig dunken med! så fick bära på den med :P pinsamt men gick bra. Sen har jah platta håret och klätt på mig och prata med puppen :D
gulliga dom, skulle ut på björnjakt med pilbåge och morakniv och storken som lockbete efter skotern! . :P
Nu ska ja klä på mig lite juliga kläder och åka hem till Cecilia och ha lite julbak med hennes mamma, och bröder och henne såklart. det var länge sen ! väldigt kul :D
Så ska nog ner på affären innan och köpa en liten blomma till henne :)


Hejdå<3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.