tjugoåttondeitolfte

Nu sitter jag här med färg i mitt hår! :P
äntligen ska utväxten bort!

Har varit i stan idag med Fanny väldigt trevligt. mötte töser med. Alex och Lisa typ hela tiden. så nu har man kanske hitta sin nyårs outfit kort kommer senare när jag testar allt! sen lite mer kläder och underkläder som inte ni kommer få se bara älskling ;)
åt vi lite på mcdonalds med inte bra! ont i magen nu som vanligt men men.
Snart ska jag duscha ut det här och resten av kroppen och testa min epilator ^^ sen ska jag lägga mig i sängen med godis och julmust och feta! (: mums. och vänta på älskling !

ring! (mp) 0730669654








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.