tjugofjärdeitolfte

GODJUL
Jag började min jul med att vakna till väckarklocka hemma hos älskling på julafton, haha bara för att äta frukost och ge oss av i tid till Uppsala, först så skjutsa vi mamma och Daniel till affären och jag hade glömt mobilen, åkte till tim och tog på mig ett par strumpbyxor sen åkte vi ner till affären igen och hämta dom sen hem igen och leta efter min mobil fanns ingentans(shit)
Sen åkte vi till uppsala lite småupprörd och tänkte vart är min mobil nu då.mamma lite upprörd med för att jag inte kan hålla koll på mina saker. sen var vi där med tjocka (släkten) och det var mysigt och kul (: Emil och Annelies nykomling Viktor. sen flyttar dom vidare till USA. lyllo men då kan jag åka ner och hälsa på :D
Sen fick vi en julklapp (två öl ivar) :P hihi ..
sen bar det hemmåt men på väg till bilen gjorde jag världens vurpa men det var kul :) Sen var vi hemma på knappt 25 min :) haha
Kom vi hem kolla kalle anka. sen öppna julklappar massa kul tack familjen :D precis vad jag behövde.
sen åt vi lite till sen kom älskling och hämta mig sen var det julklapps öppning hemma hos honom om jag fick massa paket med ! :) tackar. det var jätte fina och bra grejer . så på fredag kanske det bär av till stan :D hihi
Sen mös vi och tittade på våran film (armageddon) våran låt iaf , bästaste unge! det var en av dom bästa julaftonarna på länge kan ja lova! mys!

fan vad najs :D flytta till USA? grymt! Vad ska de göra där å vart i USA? ;)

2008-12-25 - 13:15:27

Svar till Carro: dom ska till Seattle. Emil ska jobba på/för Microsoft

2008-12-29 - 13:06:41








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.