tjugoförstaitolfte

IGÅR
Ja åkte till Robins släkt och åt mat och drack gott och fira lite (: det var mysigt, sen drog Jag lisa och liselotte en likör med mjölk drink! uscha bara . liselotte lurar i oss. men efter den gått i så var vi trötta. men vi skulle förbi ulvens hus och kolla läget. Så på vägen ut i bilen kände vi oss mkt bättre och börja dricka så jag lisa, liselotte och robin åkte dit och där var det helt okej. men jag var så trött och hade ont i ögonen sen åkte lisa hem och jag och liselotte gjorde lite akrobatik hahah! sträckte mig dock gick lite fort för mig! men sen åkte jag och robin hem med Nisse :)
Ja sen var det inte så kul längre, jag vart cp i huvudet och robin fick stå ut jag skämms så mkt. men jag hoppas han fattar det. men men iaf.

IDAG
i dag vakna jag med söto och jag och hans mamma packa hans väska för han skulle till hans klasskompis stuga , han kunde inte själv. kassa jävel ;) men jag älskar han iaf. han är söt! sen lämna han mig . borta i två dagar men det kommer kännas länge ! hihi ^^  Sen har jag varit över med mamma till Tim och Bea och spana in hans fiskar och lekt sen gick vi till affären och jag laga mat senare.. mums !
Nu ska jag sätta mig lite och motionera på roddmaskinen och sedan duschen och tv (: RING ! 076 06 69 654

Jag älskar dig obeskrivligt mkt! <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.