trettioförstaitolfte

Gott Nytt År!

Har inte så mkt mer att tillägga idag! blir mat och mys hemma hos älskling tror jag.
inte så pepp och verkar inte hända så mkt heller. blir bra det.
nu sitter jag här och fryser tänkte slipa lite så man blir pigg till kvällen och sen duscha innan älskling kommer. iaf. strömmen är borta i halva huset och proppskåpet sitter en meter ovanför trappan så typ två meter från ett trappsteg och man måste klättra på räcket men eftersom jag är ensam hemma vågar jag inte det. och sen vet jag inte vilken propp av alla det är! less på el! :P

nu ska jag iaf ta en skön liten tupplur med katterna!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.