trettiondeitolfte

Sitter hemma hos älskling nu igen (: har varit med han och hemma hos han väldigt mkt på sistonde ! :P
Nej imorn verkar det bli lugn för min del. tråkigt! men skönt ändå. men jag som hade inhandla mig två klänningar (: hihi
sen så fryser jag en massa, väldigt kallt. snott älsklings tröja som han fick i julklapp väldigt skön (:
Jag vill också ha pengar på mobil med har jag kommit på (: skulle vara väldigt skönt ska se vad mammii säger om det. annars kunde älskling fylla på men det vill jag inte ! nu ska jag inte berätta mer om mitt tråka liv ska gå och se om det finns nått att hjälpa till med innan puppen kommer in från garaget.





Puss på nyår!                                                                                                                                                                  *not








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.