trettiondeitolfte

Sitter här , kommit hem från älskling precis han skulle ut i bergy och åka lite. kallt så stanna hemma iställe skönt :D
vi har varit ut på fälarn lite och titta det var mys vi tänkte åka skridskor men det gick inte för hård snö. och sen så var det typ tusen pimpelhål, jag skulle vilja pimpla har jag kommit fram till. men vi satt på en sten och hade iaf varm oboy som jag gjort! (stolt) för den var perfekt :P sen traska vi tillbaka till bilen och åkte till anders stuga och jag testade att åka lite skridskor där ingen natur begåvning direkt men robin var ju kass på att knyta dom med till mig (a) ;) hahaha
Nu sitter jag här och funderar händer fan ingenting på nyår, är det fan sant. Jag har inte hört att det händer nått!

Vad ska alla göra på nyår? ska man behöva sitta hemma och tråka!


Puss









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.