E M M A

Ska hem till Emma och leka med henne med 18.20 bussen typ. Ska bli grymt kul. Saknar henne och jag hoppas vi fixar det nu :) Ska även sova där och spana in hennes fixade rum Vilket var ett tag sen hon gjorde men jag har inte varit där på länge nu :( .. Synd det. men iaf . ska bli toppen :D .
Sen kan jag berätta att jag är bra trött på skolan med. suck på den . och Hejdå till klasskompisen Lisa . :) .

Sen har jag lite mer. någon som har förslag till alla hjärtans dag ? jag är inte så bra på den dagen.. : )Men kommer bli mys iaf .bara jag får vara med dig :)

Lång dag i skolan idag med. usch på den. och imorn om det blir kallar vilket jag inte tror, men då var det planerat att Madde och Jag skulle åka skridskor. Men vi får väl grilla iställe någon som är på ?: )

Saknar Britt och Lasse med. det var inte igår . Hoppas jag får svar på mitt brev snart och min CV som jag lämna idag? :) Hoppas hoppas nu då..! Behöver det just nu känner jag . litet glädjebrev . :)


Nej nu ska jag fixa till lite med håret och kanske byta och packa lite kläder till Emmiis. Hejdå..

Jag älskar dig Robin :) <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.