Fredag

Nu är det såhär att jag färgat blont igen, nu är det riktigt slitet . nån som har ett förslag av att friska upp det igen fast jag vill ha kvar färgen. och inte klippa av allt.Men lite ska jag allt klippa :) När Ingela blir frisk(:

Iaf idag är det fredag slutar kvart i tolv eller några minuter tidigare. :)
Men jag ska sitta kvar i skolan och vänta till tjugo i två typ på Lisa :). Sen ska vi ta bussen med Heidi till stan :) Sen ikväll Ska Madde, Jag och Alexandra vara hemma hos mig innan vi tar bussen till walace :) Fett kul. Saknar det. Party humör på topp nu . så är bra taggad ^^image7



Saknar älsklingen med. Inte varit med han sen i Tisdags . :( Älskar dig hun <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.