L o v

Skoja inte vad skönt det är med lov nudå. Det behövs , behöver tänka lite på skolan och hur jag ska göra. funderar på att bara plugga grundämnena nu. så jag slipper dom nästa år när jag börjar på Hotell Resturang. Med Sandra förhoppningsvis . :)
Men surt att gå om ett år, men vafan jag är inte den första och jag tänker iaf inte sluta som min familj . så gör ju nästan vad som helst . för att trivas och få en bra utbildning.. Sådeså. Så hoppas det funkar nu.
Lär antagligen prata med syven eller nått . Blir nog bra det där om jag bara är positiv hela tiden.
Kan ju informera alla om att Handel och administration linjen inte är min grej . :P
Fattar verkligen ingenting . Suck på det.

Nu ska jag fortsätta med skit administration lektionen . som man orkar med . verkligen . slutar efter den iaf . om typ tio min . eller kvart :D.. sköööööööönt .

Iaf Alla hjärtans dag igår var bra igår med älskling. fick en ros och choklad . och en nalle av mamma :)
Sen var jag över till jonatan och åt tårta med eftersom han fyllde 19 år . :)

Ja ja . Hejdå...
Jag älskar dig massor Robin. <3


Min och älsklings ros
Vi :)
Älskling :)








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.