M a d d e D a g

Vi är lika sjuka som vanligt då. sist var det skräckfilm . idag fick vi nå ryck och gick till affärn köpte kakor sen på vägen tillbaka tog Madeleine en död blomma vid en blommaffär . så ställde vi den på broräcket och slet sönder mitt schema och skrev liten hälsning och så ställde vi blomman där och la en kaka brevid som jag hade tagit en tugga av. sen gick vi hem men på vägen ner från bron mötte vi Max och vi kunde inte sluta skratta sen när han kom upp på bron var vi ju tvungna att stanna och kolla om han stanna och kolla på blomman och hälsningen men det gjorde han inte han gick förbi så vi kolla om tanten bakom honom stanna men då vände sig max om och gick tillbaka och kolla och tanten . vi trodde vi skulle dö. ! HAha . sen gick vi hem och hämta kameran och en blomma till och gjorde en hälsning till :P hahahah . * Madde och jag kan vi . ;)


första . ^^      Stod så på den.  Sen den till Robin. :P haha


Madde och jag är iaf inte kloka, men det gillar jag .:)

IAF . Jag saknar Robin. han är bra . :)    <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.