M i s s i n g

I miss it like it used to be.....


Seriöst nu, jag orkar inte mer. Korten på bordet såhär börjar vi.

Jag var allt med dig, jag var hel, jag var bra, Jag kände mig älskad och ursch vad allt var bra. Men sen . Vi gick varsin väg, Jag önskar det kunde fortsätta iaf . men det verkar inte gå. Jag skulle kunna göra allt på jorden för att få tillbaka vännskapen med dig, vi säger vi ska fixa det. Ingen tar tag i det. Det känns som vi skiter i varandra och försöker leva så bra vi kan . vi är lyckliga med våra nya vänner och dom är bäst och bla bla. men Seriöst . du är och har alltid varit min bästa vän sen första gången vi var . Det har varit svårt, men jag vill Jag vill över allt annat här i världen ha tillbaka dig. Skiter i skolan du är viktigare . jag vet det är svårt vi bor inte på samma ställe vi går i inte i samma skola, men jag gör vad allt som krävs för att det ska bli bra igen. du saknas och det kommer aldrig bli fullt i mitt hjärta förns du är på plats igen . Jag ville bara säga det. som om du vill. Är jag villig att ställa upp allt för dig! . Säg bara vad jag ska göra.

image18

:'( , Älskling . Allt du skriver , Jag känner totalt samma sak ,Ångrar så grovt att jag lät oss gå våra egna vägar och tappa kontakten : ( , Klumpen i halsen blir till gråt när jag läser det där , Ändå jätte glad . Fan att jag inte höll i dig hårdare och inte lät dig förscinna ur mitt liv , Du är en del av mig älskling , Du är verkligen det , Vet inte hur vi ska göra för att det ska gå och fixa , men fan , På nått sätt borde det väl funka ? (!) . Älskar dig sjukt mkt , Josefine och Emma , Så det ska vara , Hjärta

2008-02-05 - 18:40:53

åå sötnosar, hoppas det löser sig!!

2008-02-06 - 16:55:47








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.