Olivolja

Har lekt med Heidi och andra små knuttar i helgen .:) Har varit trevligt.image11( Heidi och Jag nu )

Sen har jag vaknat med hun idag :) Mojs. Jag har med klippt mig och tagit ett starkt beslut att sluta använda plattång för det sliter på mitt hår och hårfön , Det är som tuggumi . ^^
Jag sitter nu med olivolja i håret för det är bra . sen ska jag ha balsam i tio år ! :P hahha
Och igår kom knatteligan hem till Heidi och vi lekte lite . och sånt (:

image12( 3 månader i fredags (: )

Hun du är bäst . Tänk om jag alltid fick ligga med huvudet på din axel. :) Jag älskar dig <3
Dex

Bara så du vet så är de inte så jäkla bra att ha balsam i håret ;) Hårinpackning är bra :p 2-3 gånger i veckan ;D

2008-02-03 - 23:15:56








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.