Pannkakor

Sitter på administrationen nu . kasst. men iaf. igår var jag och åt på kina resturang med mamma och ena brodern. Det var gott och så hämtade jag mitt löshår och åkte hem till robin och färgade håret. testade mood på hela håret. jaa det blev inte stor skillnad. :( jobbigt men iaf . har löshår. det är lite långt. och lite blondare än mig men har det iaf . ser inte så dumt ut . får använda massa silver schampoo. ska kirra det idag ;) . Sen måste jag fylla på mobilen idag med. :) jaja . Stan imorn med kanske. Pannkakor i skolan idag. ja är fett hungrig. :D




Jag älskar dig Robin. <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.