Touch me.

Heey . nu är jag blondare och har lösis . ;) .
image39

Men iaf . så ser det ut . eller inte riktigt . mitt hår är lite gulare än löshåret för det är med typ gult. men iaf. Komentera vett ja ;) . haha har tråkigt. saknar Robin. och vill göra någonting pallar inte sitta här nu bara . :P
Men imorn iaf . ska jag vara i skolan på en lektion till 5 i 10 . sen slutar jag. fett skönt :)  då ska jag till staden . :) med lite trevligt folk och äta cheezburgare . och jag vet vad Robin säger när han läser det här. tjockis ;). men jaa det är jag det:P haha . Just ja jag har en chokladkaka på rummet med. men orkar inte äta den . då dör jag ^^

Nee nu ska jag göra nått nyttigt.                            
Lekt med Lisa idag förresten och vi fastna för Gunters låt. Touch me touch med. i wanna feel your body,
GODNATT.
Jag älskar dig Robin. <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.