Fredag

Hejhej, Sitter man i skolan nu då.. Är en bra dag idag, känns så iaf :) Jag är glad och sen efter skolan ska jag sälja min mobil till bror . och så ska jag hem till Sandra :D länge sen man lekte med henne <3
image5

Ja iaf . nu har jag information och layout . väldigt tråkigt ^^
Dom har med kommit på en ny grej . att sitter man och gör annat som te.x. skriver blogg eller bilddagboken, blir man avstängd från datorerna i tre veckor. så barnsligt. Det är väl vårat val om vi vill bli utbildade eller inte. ;)


Ska sen hem och kanske klippa mig och kolla på film och mysa med bara min Madeleine :)<3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.