Helgen + måndagen

Ja kan ju börja med helgen. Fredags var jag med Sandra ett tag, sen skjutsa hon och Emil mig till ICA eller dom skulle med dit, sen kom madde då lekte jag med henne :) Vi dansa och var helt tokiga ^^ .

Sen på lördagen gick vi upp tidigt jag, madde och Bill och åkte och kolla på Robin som körde enduro :) duktig han <3 sen var jag med madde, heidi och Bill sen kom Anders och hämta oss och så åkte vi till Larsson, men Bill ville inte följa med. så vi var där och parta det var riktigt kul. Sov hos Robin med(:färgade håret. men färgen var gammal, eller funka inte. suck på det.

Sen söndag åkte hem för Robin skulle övningsköra i Gävle. så var bara hemma och sega och spela monopol med Maluo, men vi kolla mest på tv och tjocka oss. färgade håret med. blondare för den första färgen funka ju inte . men blev rött , fint men fel färg ^^

Måndag: Åkte till skolan massa jobbigt, sen hem till mig och hämta saker sen träffa man på älskling med massa grabbar . just ja , han fick körkort medans jag var i skolan med. Grattis till han. Sen åkte Heidi och Jag hem med hennes mamma färgade mitt hår som är mer orange nu än rött iaf. fult. men ska bli blont ^^ Sen kom Robin och hämta mig :).

Jag älskar dig Robin .
Heidi med. hon är min :)<3

Puss på er. : *








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.