Björn

Asså människan är ju bara för skön ^^
Björn Gustavsson. man kan inte sluta titta på filmerna (: Haha han gjorde min dag iaf .

Sen har jag litet löfte jag vill lova, jag ska bli en bättre människa.

1.
Bli en gladare människa
2. Strunta i hur kvällen slutar, ha kul kvällen ut.
3. Ha roligt med mina vänner och ta vara av tiden med dom (:

Dom tre målen ska jag börja uppnå. för att få bättre dagar, bra att ha nu fram till lovet. (:

Sen har jag tänkt på det där med kamera med. Blir nog en Advent 8 megapixel. sån som jag hade fast lite bättre. (: Inte så dyr heller. bara en fest kamera ju!













STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.