Godmorgon

Ja Godmorgon. (: Vaknade nyss skönt att sova länge och bara ligga att drömma några timmar på morgonen, jag är sån jag. drömmer inte på natten drömmer när jag halv sover (:..
Idag ska jag ut och gå en promenad sen ska jag städa rummet och så ska jag klä på mig duscha och typ görra sit ups ! Bra Josefine.
Ringa Heidi med tror jag :) Om jag hinner med allting. annars kommer jag bara lägga mig och snacka med henne och tappa lusten för att städa te.x . haha . Sen kanske Robin kommer och hämtar mig. eller kommer hit :)

image54

Nu ska jag iaf äta frukost sen städa .





Råååba <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.