Hjälp

Hallå nu skulle jag behöva lite hjälp med att fixa min blogg. någon som är frivillig ? :) Jag vill göra om den lite, eller ganska mkt . men jag fattar ingenting av det där :(

Iaf helgen har inte varit så bra eller fredagen började men att leka med Heidi, bra grejer ;) sen hem till Garry på party för han fyllde ju 20 :) . det spåra. sen gick jag hem och sov. sen lördagen började hemma hos Matilda mys och mat hemma hos henne med massa flickor bra grejjer det med :) Sen åkte alla överallt och det spåra med mamma kom och hämta mig och Madeleine och jag åkte hem och sov. sen söndagen gick på kursen på call up och jobbade. det var kul och sen hem till älskling och sov. det var en bra dag. förutom att jag fick vänta hela tiden på bussar och skit i timmar. men annars så:)

Idag har jag bara varit hemma hos Robin och myst. orkade inte skolan.:) Skönt vare. men iaf imorn är det skolan igen.kasst men inte hela dagen sen sola sen till gävle och jobba igen (:

Puss..

Robiiiiiin <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.