Kaka

Jaa vakna med älskling idag. kan säga har varit en händelserik helg men iaf. orka prata om den. lite supande missade tåg och bussar hit och dit ^^ men iaf . var kul iaf, sen massa skitsnack men aa skitsamma jag har iaf sagt mitt och varit ärligt sen får du tro vad du vill men du är iaf mitt liv.

Sen har jag varit med älskling hela dagen igår vi gjorde inte så mkt sov och snarka lite och åt ^^ haha som vanligt. Vi var dekisar ^^ . och idag har vi slagits lite alltid kul :)

Men men nu vill jag åka utomlands. är trött på det här skit vädret, jag vill åka till nått kanack land där jag hör hemma ;) . haha ^^

Jaa Bilddagboken målar om med. likabra det ;) så sitter man inte så mkt vid datorn..

Jag har också blivit kär i kakor igen :D Ska kila och äta kaka nu : )

Puss på det : *

Rooooobin <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.