Palmen

Nu har man stått klart i palmen, skulle kunna stå där mkt längre om jag ska vara ärlig. mkt roligare än skolan ^^ haha..
Men iaf. till den stora saken. Bilddagboken :P vad fan har dom gjort. pinsamt ju..
läste lite i forum kolla lite det var ungefär 1365 sidor med folk som klagat hitta två som tyckte det var bra typ (: haha pinsamt läge men iaf . jag tycker dom ska ta tillbaka den gamla orka ändra hela tiden. kan ju bara fixa funktionerna bättre typ att det går fortare och att det finns mer saker och texter att välja på :) men iaf..


Kollat på en kamera idag med en.

FUJI FinePix Z10 fd wasabigrön
image51
Vill ha den. men kommer kosta mig lite kosing :P så måste tänka på saken ^^



Rooooobin <33








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.