Påsk

Hallå hallå. Igår var en väldigt bra dag. först var jag med Cecilia och vi lekte och sjöng och fixa lite. sen åkte jag tåget till stan med Heidi och åt på Carl philip det var underbart. drack vin till maten. och hade det allmänt mys, sen ut lite på stan Heidi spana efter killar och sen ragga hon Cigaretter. sen när hon hade köpt det. traska vi vidare till tåget och drack och spela kort på tåget sen hoppa Linnéa och gänget på i Örbyhus och så åkte vi till Tierp till Carolines fest. det var helt okej. vi hade kul iaf. men sen sluta det hemma hos Walace med Robin. sen Hem idag och åt och suttit här och väntar på maten och påskägget ^^ hahaha ...

Men iaf . jag har ordnat lite i mitt hår. nu ser det ut såhär.

image55








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.