Pass på

Nej allvarligt. jag måste börja träna! och med en vardaglig aktivitet. så jag har nått att göra i veckorna.. Det är kasst att bara sitta hemma vid datorn :( . Jag vill verkligen ta tag i det. men jag behöver en spark. så ja kan börja. och en gymkort eller nått ^^ Kan ju önska mig det i påsk ägget (a)

Men iaf. Blir nog sängen snart. har bara suttit hela dagen och ledig imorn. vad ska jag hitta på då da ? springa lite och sen kameran. :) Den kan ju få lite tid nu. inte för att det finns så mkt att knäppa på i Örbyhus får typ åka någonstans. (: Nån som har ett förslag vart man kan åka där det finns saker att knäppa på ?

Godnatt allehopa iaf.


Jag älskar dig Robin. massor.<3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.