Sjuk

Ont i huvudet som satan så blev inget jobbande idag :/ illa, men tar igen det på torsdag :)
Iaf jag åkte hem från skolan med. less på den skulle bara kunna bomba den :P haha och jag ska gå tre år till :P suck..

Kan ju lägga upp bilder på dagens outfit.
1. Klänning - Gina tricot
2. Linne under - H&M
3. Strumpbyxor - H&M
4. Halsbandet - Fick jag när jag var liten, en amulett med mitt namn på :)


image46


image47
Fuckface, men iaf .... Inte så mkt smink på mig idag heller, ska nog börja köra med det. lite puder och ett lager mascara :)

Saknar Robin redan. :) Var hem och gosade med Heidi lite idag med innan jag åkte hem. mys:) båda somnade.

Hjärta på er <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.