Josefine

Jag läste en text på Kanitas bdb idag. och det stämde in så jävla bra . jag tror att det blir så när man är kär man vill hålla sig på båda sidorna men man tror att vännerna håller hårdare in en så man kan göra vad man vill men så är det inte. man måste lära sig ta hand om flera saker samtidigt, men det är fan inte så lätt! .

KANITAS TEXT

Vill inte vara den person som jag är idag
Gör alltid någon besviken,arg eller ledsen
Bryter ner så fort inget går som de ska eller när de inte stämmer och säkert fler saker
Som sedan går ut på andra...
Förlåt till er som har blivit utsatta för de
Vet längre inte var jag ska ta vägen
Har den helt underbara pojkvännen och de mest sötaste vännerna
Men ändå så lyckas jag ALLTID få de till dåliga stämmningar även fast de bara inte är mitt fel
Förlåt, men jag är den jag har blivit och kommer förmodligen fortsätta förändras till både något gott och ont...


Men iaf i övrigt har jag inte skrivit på länge har haft fullt upp varit med med lisa och stina på sistonde (: har varit mkt trevligt :) sen tror jag att jag har varit för mkt med älskling vi stör oss på varandra hela tiden :/ och blir lätt irriterade så vill jag inte ha det, får inte vara så ofta får vara så som vi var förr (: för nu blir det mest nätter med. och sånt vet ju dom flesta vad jag tycker om :( men iaf . Kommer bli bra, kommer aldrig sluta älska den människan.


I övrigt mår jag väl inte så jävla bra. Jag känner mig så tom, ensam, övergiven, äcklig och värdelös. Kunde inte sova inatt. grät bara och prata med Lisa <3
Jag tror att det mesta beror på min pappa. för att han aldrig visa sin kärlek. men hur många har inte varit med om det. men jag är stark och jag behöver inte han, eller dom som inte vill ha mig. varför gråta över nått som defenetivt inte gråter över mig. läste lite saker med som tog lite hårt men om de är så som det stod handlar om mig. så kan jag bara säga en sak, ensam starkast men jag ska vara positiv och inte gnälla bara blicka framåt och sätta mål och vara glad . så blir allt bra . Jag har ändå dom bästa kvar  !

Jag älskar dig Robin enormt !









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.