Looong time ago.

ja nu var det länge sen!
Men men har inte riktigt tid och lust ändå ingen som läser och komenterar. men nu är det bestämt och beställt glasögonen kommer i veckan!. Spännande.
Och igår kom körkorts tillståndet. så nu får man övningsköra så fort jag får glasögonen! ..
Jag har i helgen varit hemma hos Elin med henne, Sandra och Juttan och myst. vi gjorde pizza och åt kolla idol och åt godis. sen skulle vi röka vattenpipa men den ville inte. sen anden i glaset men det var inte mörkt och tyst. ingen var koncentrerad och fokuserad. :P  Sen kom vi på att Elins hem måste vara frälst. så ska testa hemma hos mig sen där det spökar :P
Sen ska katta få kattbäbisar igen tror vi. Hon är tjock och ligger bara och sover. :P
blir det en fin så får jag kanske behålla den :)
Sen fyller jag snart år med. Så kom ihåg att gratta mig :) Och jag och robin firar snart ett år :)
På fredag är det tjäna pengar och vara barnvakt (: sen på lördag blir det supa upp pengar och ha allmänt roligt! :) Yeah.

Puss på denna vecka.   <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.