Idol

Har varit i stan nu med Lindii. var sjukt jobbigt. trodde jag skulle palla det men det var dumt när man var hemma och var sjuk så blev direkt sängen och en kopp te och massa halstabletter. suck.. men sen blev jag glad. kollade på idol och en tjej vars namn anna sjöng. asså hon var ju grym. jag vill med kunna sjunga!

Sen köpte jag ett par söta skor, bruna strumpbyxor, nalle till Linda och mig och en kort till älskling ! (: 

 

Just nu sitter jag och dricker te och har fetsören mitt framför tangentbordet. :P
Väntar på robin med så jag kan gosa (: har photoshop i 30 dagar iaf nu :) skönt det. sen ska jag fan fixa det där ;)








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.